خرید و فروش فلزیاب – شرکت فلزیاب کرج 09372131009

دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری

سوالات خود درمورد دستگاه گنج یاب تصویری را از کارشناس ما بپرسید 

09362131009

فلزیاب تصویری نوعی از فلزیاب ها میباشد که جهت تصویر برداری از زیر سطح زمین ساخته شده اند. ما در این مقاله بهترین فلزیاب تصویری را که طرفداران زیادی دارد را به شما معرفی میکنیم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

فروش فلزیاب تصویری

 

فلزیاب و گنج یاب این ونیو INVENIO یکی از بهترین سیستم های حال حاضر در بازار خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب میباشد. این گنج یاب محصول شرکت نوکتا ترکیه میباشد. شرکت نوکتا همواره در حال طراحی و ساخت جدیدترین فلزیاب و گنج یاب ها در دنیا میباشد.

شعار این دستگاه برای اپراتورانی که از این سیستم استفاده میکنند این است که، با گنج یاب این ونیو یک رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

جهت خرید دستگاه گنج یاب تصویری با ما در تماس باشید

09362131009

این دستگاه گنج یاب تصویری گام بزرگ و رو به جلویی در فناوری ساخت فلزیاب و گنج یاب میباشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت، توقع اپراتوران از کارکرد سیستم بالا رفته است. به همین علت شرکت نوکتا با استفاده از جدیدترین متد دنیا در زمینه ساخت فلزیاب استفاده کرد است و فلزیاب و گنج یاب INVENIO را تولید و روانه بازار کرده است.

 

 

قابلیت های فلزیاب و گنج یاب INVENIO 

فروش انواع دستگاه گنج یاب تصویری 

09362131009

فلزیاب این ونیو مزیت های بسیار زیادی دارد که برای اپراتور بسیار مفید است. این دستگاه را میتوان بهترین فلزیاب تصویری موجود در بازار معرفی کرد.

 

یکی از بهترین مزیت های این دستگاه گنج یاب تصویری تشخیص هدف در عمق های بالا میباشد. این دستگاه از حساسیت بالایی در تشخیص هدف در عمق های بالا برخوردار است و به سادگی از هیچ هدفی رد نمیشود.

فلزیاب و گنج یاب تصویری INVENIO قابلیت این را دارد عمق هدف کاوش شده را تعیین کند. این امر باعث میشود که حفاری دقیق تر انجام شود و حفاران، حفاری بی مورد انجام ندهند و زودتر به هدف برسند.

تعیین نوع جنس و ابعا آن از دیگر مزیت های این فلزیاب است. همه اپراتوران علاقه دارند که از نوع جنس و ابعادی که در زیر زمین کشف کرده اند مطلع شوند. این ویژگی بسیار ارزشمند میباشد.

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت هایی که فلزیاب INVENIO دارد، تشخیص حفره ها و اتاقک های با ارزش میباشد. در زمینه کاوش گری و دنیای هیجان انگیز گنج یابی، اتاقک و قبر ها اهمیت بسیار زیادی دارند. به همین علت اکثر افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند، به دنبال سیستمی هستند که قابلیت پیدا کردن حفره را نیز داشته باشد.

 

مشخصات بهترین فلزیاب تصویری 

دستگاه گنج یاب تصویری INVENIO دارای صفحه رنگی با نور و صدای مناسب جهت کار در شب میباشد. منوی این دستگاه دارای چندین زبان روز دنیا میباشد و قابلیت تغییر و تنظیم زبان دلخواه را دارد.

هرگونه سوال در مورد خرید فلزیاب دارید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره تماس :09372131009  –  09362131009

شرکت فلزیاب تهرانسر

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09372131009

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09372131009 – 09362131009

خروج از نسخه موبایل